U Trattore Sub-Compact Multi-Coupler: Fà Cunnessioni cù Scopu

À Parker, amemu una storia di produttu rivoluzionaria.Ma l'innuvazione ùn significa micca sempre reinventà a rota.O l'accoppiatore multiplo.

 

In u casu di Parker's Sub-Compact Tractor Multi-Coupler, l'innuvazione hè stata di piglià un pruduttu pruvucatu per i grandi trattori cummirciali è l'adattà per l'usu in un segmentu novu di u mercatu.

 

In i trattori più chjuchi, a cunnessione è a disconnecting di parechje linee idrauliche era un puntu di dolore.L'operatori di l'equipaggiu anu affruntatu risicu aumentatu di tempi di inattività, prublemi di sicurezza è perdite d'oliu ogni volta chì avianu bisognu di aghjunghje o caccià l'attrezzi cum'è rastrelli, aratri o secchi di caricatore.

 

U direttore di l'ingegneria Paul LeMay in a Divisione di Coupling Rapidu in Minneapolis hà anticipatu u putenziale di l'innuvazione è hà vistu a relazione di Parker cù un cliente di longu tempu cum'è una opportunità di cullaburazione nantu à una suluzione.

 

Mentre u cliente visitava a pianta per fighjà i multi-couplings high-end Parker avia ingegneria per l'applicazioni agriculi cummerciale.A squadra hà ricunnisciutu rapidamente chì una versione ridutta crea valore per l'operatori di l'equipaggiu più chjucu, è hè natu u Multi-Coupler Sub-Compact Tractor.

 

"L'operatori di l'equipaggiu duveranu esse capaci di usà sti machini senza avè da investisce u tempu per capiscenu i circuiti idraulichi è l'intricacies di cumu tuttu funziona", spiega LeMay."Un multi-accoppiamentu permette à a persona di simplificà l'inserimentu, opera una sola leva è hè finitu."

 

Ùn hè solu u multi-coupler più simplificatu è efficiente, offre ancu una cunnessione pulita, chì significa micca perdite o spills.In questu modu, Parker aiuta l'operatori à minimizzà a so impronta ambientale prevenendu e perdite è aumentendu l'efficienza.

 

"Quandu avemu ingegneria persunalizatu un pruduttu per un cliente, quellu pruduttu hà da travaglià bè ogni volta", spiega LeMay."Allora, quandu avemu travagliatu cù un OEM, cunfidanu chì Parker pò furnisce una qualità premium è capiscenu i sistemi è avemu a struttura in u locu per fà questu."

 

Una mudificazione simplice.Una cunnessione più pulita.Un dumane megliu.A volte, guidà cù u scopu hè di sapè quandu ripurpose.È u Multi-Coupler di Tractor Sub-Compact hè un grande esempiu di cumu Parker pò ricuperà a so cunniscenza è a so cumpetenza per risolve sfide di i clienti novi è cumplessi.

 

 


Tempu di post: 24-mar-2020
Chat in ligna WhatsApp!