Mantenimentu di ogni ghjornu di u tubu idraulicu

Ci sò millaie di ragioni per u fallimentu ditubi idraulici, ma cù e misure preventive adattate, i fallimenti più cumuni ponu esse evitati.

 微信图片_20170402103643

1. Cumpatibilità Fluid
I fluidi incompatibili causanu deteriorazione, gonfiore è delaminazione di a capa interna di gomma di l'assemblea di a manguera.In certi casi, a capa di gomma interna pò ancu esse distrutta parzialmente.A manguera deve esse cumpatibile cù u fluidu chì hè trasferitu.Assicuratevi chì u fluidu ùn hè micca solu cumpatibile cù a capa di gomma interna, ma ancu cù a capa di gomma esterna, articuli è ancu O-rings.

2. Aria secca / aria viziata
A strata di gomma interna di a manguera pò avè parechje cracke minuscule per via di l'aria vechja o secca.A volte, stu tipu di fallimentu hè difficiule di truvà, perchè a manguera pò esse sempre flexible, ma ci saranu segni di fuga esterna.

Per evitari prublemi di l'aria secca o viziata, duvete verificà chì a vostra qualificazione di a manguera hè adattata per l'aria estremamente secca.Per queste applicazioni, hè megliu di sceglie una manguera cù materiale di gomma interna PKR o EPDM.

3. Radius di curvatura minima
Se u raghju minimu di curvatura ùn hè micca cumpletu, l'assemblea di a manguera pò falla relativamente rapidamente.

In l'applicazioni di vacuum o suction, se u raghju di curvatura hè superatu, a manguera pò esse piatta in a zona di curvatura.Questu impedirà o restringe u flussu di i media.Se a curvatura hè troppu severa, a manguera pò esse arrugata.Per prevene u malfunzionamentu di u tubu di raghju minimu di curvatura, u raghju di curvatura cunsigliatu deve esse verificatu currettamente.

4. Indossà
I tubi idraulichi anu bisognu di passà per l'ambienti duru ogni ghjornu, è l'effetti eventualmente appariscenu nantu à i tubi.Se l'ispezione ùn hè micca eseguita regularmente, l'usura pò causà l'assemblea di a manguera per rupture è perdite.Se a manguera hè strofinata eccessivamente contr'à un oggettu esternu o ancu un altru mangu, a capa di revestimentu nantu à a manguera serà purtata è eventualmente a capa di rinfurzà serà purtata.

Un tubu assemblatu è installatu currettamente averà una vita più longa, riducendu cusì i tempi di inattività è i costi di mantenimentu.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2020
Chat in ligna WhatsApp!